środa, 27 marca 2013

Jeansowa kamizelka



Przedświąteczny czas jest ściśle związany z porządkami, generalnym sprzątaniem i ogólnym ładem i składem :) Przy tej okazji postanowiłam zrobić porządek w mojej szafie. Po około godzinnym sprzątaniu doszłam do wniosku, że mam mnóstwo ubrań, o których najnormalniej w świecie zapomniałam, albo które poszły w odstawkę. Jedną z takich rzeczy była moja jeansowa kurtka, którą kupiłam ponad rok temu w SH. Ogólny krój i kolor bardzo mi się podobał (nie wspominając o cenie - 5zł), jednak jedynym minusem były przykrótkie rękawy. Ale to nie było żadną przeszkodą, ponieważ po prostu podwinęłam je. Jednak po pewnym czasie dalej coś mi w niej nie pasowało. W tym roku wpadła w moje ręce inna kurtka jeansowa, dlatego postanowiłam przerobić "starą" w poszukiwaną od dawna jeansową kamizelkę. Nie sądziłam, że będzie to aż tak proste :)
Chwyciłam za nożyczki i po około 2 minutach miałam już gotową kamizelkę. Mam w głowie jeszcze kilka pomysłów, jak ją dopracować, ale wszystko w swoim czasie. Zaczynam się zastanawiać, czy nie minęłam się z powołaniem ;) 


Przemiana kurtki jeansowej w kamizelkę krok po kroku



Kurtka jeansowa


Ciach ciach :)


Tadam! kamizelka!





A tak wygląda w szybkiej stylizacji :)

Jak podoba Wam się efekt końcowy? 
Jakieś pomysły na dalsze przeróbki? 

Pozdrawiam serdecznie, Martyna :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz