poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Szorty

Co roku miałam wielki deficyt jeśli chodzi o krótkie spodenki. Żal mi było na nie wydawać tyle co na długie spodnie. Ale podczas zimy zrobiłam na nie duży zapas :) Przedstawiam Wam moje zdobycze :

 Stradivarius- 29,90 zł
 Stradivarius- 29,90 zł
 Stradivarius- 29,90 zł
 Outlet- 49,90 zł

Allegro- ok 20 zł

TkMaxx- 59,90 zł

Atmosphere- kupione na Allegro za ok 50 zł
Niestety muszę je odsprzedać, bo mi nie pasują :(

Wypatrzyliście wśród nich jakiś typ :)?
Pozdrawiam, Asia

4 komentarze:

  1. Wszystkie są świetne! W szczególności te drugie :D Genialne! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdobycze, mój typ to te z allegro! Hit tego lata:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Allegro :) fajne też w panterkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie bardzo mi sie podobaja! Panterkowe najlepsze:D

    obserwuje i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń